Poprzez rozbudowę swojej zagranicznej sieci w wielu krajach w różnych formach działalności, KAI promuje filozofię globalizacji, jako wkład w światowy trend internacjonalizacji przedsiębiorstw.
Od początku swojej ponad stuletniej historii, grupa KAI, z siedzibą w Tokio jest znana z bardzo funkcjonalnych, niezwykle ostrych i trwałych narzędzi do cięcia oraz produktów powiązanych.
Te cechy pozwoliły uplasować produkty KAI wśród światowej czołówki. Wspólnym mianownikiem, dla jakości i perfekcji, jest wielowiekowa sztuka kowalska oparta na kulturze i tradycji produkcji mieczy samurajskich.
Linia produktów KAI zawiera ponad 10.000 różnorodnych pozycji, umiejscawiając Grupę KAI pośród światowych liderów - producentów wyrobów nożowniczych.
Początek aktywności biznesowej: 1908
Założona: 15 listopada 1954
Liczba pracowników na świecie, ponad: 1.500
Prezes Zarządu i C.E.O
Koji Endo
STWORZONE PRZEZ NAUKĘ I TECHNOLOGIĘ, W ZGODZIE Z JAPOŃSKĄ TRADYCJĄ I KULTURĄ
Japońska marka, zawsze najlepsza. Cokolwiek pojawi się na świecie, moda, styl życia, media, technologia - w Tokio już to jest. Na całym świecie japońskie produkty cieszą się niesłabnącym powodzeniem.
Połączenie harmonii Dalekiego Wschodu z minimalizmem, funkcjonalnością oraz jakością, sprawia, że japońskie produkty są niezwykle popularne dla milionów konsumentów.
Kultowe produkty KAI od dawna są doskonale rozpoznawalne. Założona w 1908 roku w japońskim mieście Seki, firma KAI ma już ponad 100 lat historii. Jej wyroby znane są z bezkonkurencyjnej ostrości i funkcjonalności.
Wspólnym mianownikiem produktów KAI jest wielowiekowa technologia kucia mieczy samurajskich.
Profesjonalne Nożyczki Fryzjerskie KASHO są ukoronowaniem osiągnięć japońskiej tradycji „shisho” - wysoko wykwalifikowany rzemieślnik z dumą oznacza znakiem KASHO, wykonane przez siebie nożyczki.

Każda para nożyczek KASHO to perfekcyjna forma, wykończenie i doskonała funkcjonalność.