Zasady rozpatrywania reklamacji
Ogólne warunki rozpatrywania reklamacji jakościowych z tytułu rękojmi przez sprzedawcę (zwanego także DJR Polska)
- Kupujący powinien sprawdzić rzecz w czasie i sposób, który jest właściwy dla kupowanego towaru. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę. Obowiązkiem kupującego jest dostarczenie reklamowanej rzeczy do miejsca wskazanego w umowie sprzedaży, a jeśli miejsce nie zostało wskazane to do siedziby sprzedawcy, adres: Przemyśl (37-700) ul. Lwowska 11.
- Towary, których dotyczy reklamacja należy przesłać z dołączoną kopią dokumentu potwierdzającego zakup. Przesyłka z towarem powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Towary uszkodzone podczas transportu nie będą przyjmowane.
- DJR Polska nie jest zobowiązana do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie przedłożony ważny dowód jego zakupu.
- Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania w przypadku zniszczeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i konserwacji, z winy złego zapakowania przez właściciela lub zniszczeń powstałych w transporcie z winy jakiegokolwiek przewoźnika.
- DJR Polska będzie każdorazowo badał przyczynę ewentualnej reklamacji czyniąc starania o wyeliminowanie jej źródła. W celu szczegółowej oceny uznania zasadności reklamacji DJR Polska może podjąć decyzję o przekazaniu kwestionowanego produktu do badań u producenta. Wymagać to będzie kontaktu z producentem towaru będącego przedmiotem reklamacji.
- DJR Polska bez zbędnej zwłoki poinformuje Klienta o trybie i sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- DJR Polska będzie dążył do wydania decyzji w sprawie uwzględnienia lub nieuwzględnienia reklamacji w terminie do 4 tygodni od daty jej zgłoszenia. W szczególnie zawiłym przypadku wymagającym szczegółowych badań itp. DJR Polska powiadomi kupującego o przedłużeniu terminu na wydanie decyzji sprawie reklamacji, wskazując jednocześnie ostateczny jej termin.
- Proces naprawy produktu zakupionego w innym kraju niż jest on używany może trwać dłużej, jeśli produkt nie jest sprzedawany przez DJR Polska.
- DJR Polska nie ponosi odpowiedzialności za skutki złego sposobu przechowywania towaru, nieprawidłowy sposób transportowania u kupującego, niewłaściwy – sprzeczny z instrukcją sposób korzystania z towaru przez kupującego oraz innych zdarzeń mogących mieć negatywny wpływ na dostarczony towar niezależnych od DJR Polska i/lub producenta towaru.
- Reklamowane towary muszą być wyczyszczone i zdezynfekowane (wymóg wynikający z zasad bezpieczeństwa i higieny). Jeżeli warunki te nie zostaną spełnione, reklamowany towar zostanie odesłany do kupującego bez rozpatrywania reklamacji.
- W przypadku, kiedy produkt jest nienaprawialny międzynarodowa gwarancja KASHO ogranicza się do wymiany na podobny produkt lub, jeśli to możliwe, produkt o tej samej wartości.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, kupujący powinien bez zbędnej zwłoki odebrać towar będący przedmiotem reklamacji od sprzedawcy.