Voucher uprawniający do zakupu produktów Kasho z rabatem

Zarejestruj się i otrzymaj Voucher od KASHO!

Aby otrzymać Voucher zgodnie z informacją przekazaną podczas szkolenia, wypełnij poniższy formularz.

Rejestracja przebiega łatwo i szybko. Gwiazdki * oznaczają wymagane pola.
Po prawidłowo przeprowadzonej rejestracji, otrzymasz od nas Voucher uprawniający do zakupu produktów Kasho z rabatem.

Cenimy prywatność naszych klientów. Nasza firma przetwarza przekazane informacje zgodnie z Zasadami Ochrony Prywatności.

Zasady rozpatrywania reklamacji

Ogólne warunki rozpatrywania reklamacji jakościowych z tytułu rękojmi przez sprzedawcę (zwanego także DJR Polska)

 

  1. Kupujący powinien sprawdzić rzecz w czasie i sposób, który jest właściwy dla kupowanego towaru. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę. Obowiązkiem kupującego jest dostarczenie reklamowanej rzeczy do miejsca wskazanego w umowie sprzedaży, a jeśli miejsce nie zostało wskazane to do siedziby sprzedawcy, adres: Przemyśl (37-700) ul. Lwowska 11.
  2. Towary, których dotyczy reklamacja należy przesłać z dołączoną kopią dokumentu potwierdzającego zakup. Przesyłka z towarem powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Towary uszkodzone podczas transportu nie będą przyjmowane.
  3. DJR Polska nie jest zobowiązana do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie przedłożony ważny dowód jego zakupu.
  4. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania w przypadku zniszczeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i konserwacji, z winy złego zapakowania przez właściciela lub zniszczeń powstałych w transporcie z winy jakiegokolwiek przewoźnika.
  5. DJR Polska będzie każdorazowo badał przyczynę ewentualnej reklamacji czyniąc starania o wyeliminowanie jej źródła. W celu szczegółowej oceny uznania zasadności reklamacji DJR Polska może podjąć decyzję o przekazaniu kwestionowanego produktu do badań u producenta. Wymagać to będzie kontaktu z producentem towaru będącego przedmiotem reklamacji.
  6. DJR Polska bez zbędnej zwłoki poinformuje Klienta o trybie i sposobie rozpatrzenia reklamacji.
  7. DJR Polska będzie dążył do wydania decyzji w sprawie uwzględnienia lub nieuwzględnienia reklamacji w terminie do 4 tygodni od daty jej zgłoszenia. W szczególnie zawiłym przypadku wymagającym szczegółowych badań itp.  DJR Polska powiadomi kupującego o przedłużeniu terminu na wydanie decyzji sprawie reklamacji, wskazując jednocześnie ostateczny jej termin.
  8. Proces naprawy produktu zakupionego w innym kraju niż jest on używany może trwać dłużej, jeśli produkt nie jest sprzedawany przez DJR Polska.
  9. DJR Polska nie ponosi odpowiedzialności za skutki złego sposobu przechowywania towaru, nieprawidłowy sposób transportowania u kupującego, niewłaściwy – sprzeczny z instrukcją  sposób korzystania z towaru przez kupującego oraz innych zdarzeń mogących mieć negatywny wpływ na dostarczony towar niezależnych od DJR Polska i/lub producenta towaru.
  10. Reklamowane towary muszą być wyczyszczone i zdezynfekowane (wymóg wynikający z zasad bezpieczeństwa i higieny). Jeżeli warunki te nie zostaną spełnione, reklamowany towar zostanie odesłany do kupującego bez rozpatrywania reklamacji.
  11. W przypadku, kiedy produkt jest nienaprawialny międzynarodowa gwarancja KASHO ogranicza się do wymiany na podobny produkt lub, jeśli to możliwe, produkt o tej samej wartości.

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, kupujący powinien bez zbędnej zwłoki odebrać towar będący przedmiotem reklamacji od sprzedawcy.

Gdzie możesz kupić swoje Kasho?

Produkty KASHO od wielu lat wyznaczają standardy najwyższej jakości.
Zakup Kasho to doskonała inwestycja na wiele lat, to spełnienie miłości od pierwszego dotyku.

Staramy się aby produkty Kasho oferowane na Polskim rynku, były sprzedawane przez naszych zaufanych partnerów i dystrybutorów.
Będziesz mieć zawsze pewność zakupu produktu oryginalnego, wyprodukowanego w Japonii i objętego pełną gwarancją na terenie naszego kraju.

Szukasz dystrybutora w swojej okolicy?
Skontaktuj się z nami. Produkty Kasho możesz także zobaczyć (oraz kupić) na targach na naszym stoisku.

Zasady serwisowania Kasho

Prawidłowe ostrzenie oraz konserwacja Twoich nożyczek Kasho jest gwarancją zachowania ich jak najwyższej jakości i niezawodności.
Zalecamy stosowanie Zasad Serwisowania Twoich nożyczek Kasho.


Zasady Serwisowania Nożyczek Kasho

Przestrzegamy przed firmami, które twierdzą, że są upoważnione do ostrzenia nożyczek Kasho, przeszkolone przez Kasho lub pracowały dla Kasho.
Wiele z tych firm nie posiada odpowiedniego wyposażenia oraz nie są odpowiednio przeszkolone do ostrzenia nożyczek Kasho.

Wielcy styliści nie raz narazili swoje nożyczki Kasho na uszkodzenie przez kogoś, kto twierdzi, że jest uprawnionym serwisem ostrzącym, a nie jest!

Zalecamy, aby nożyczki Kasho, które potrzebują ostrzenia zostały wysłane do naszego Centrum Serwisowego.
Możesz skontaktować się z nami lub skorzystać z formularza online.

Jeżeli posiadasz nożyczki Kasho ostrzone gdziekolwiek poza autoryzowanym serwisem – ich gwarancja natychmiast przestaje obowiązywać!
Ponadto ostrzenie nożyczek Kasho w nieautoryzowanych serwisach nie tylko może dać niezadawalające efekty, ale także trwale uszkodzić Twoje nożyczki.
Uważaj na serwisy reklamujące się, jako autoryzowane przez Kasho. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z nami.

Przesłane do nas nożyczki wysyłamy dwa razy w miesiącu do Europejskiego Centrum Serwisowego w Solingen w Niemczech.
Zgłaszanie do nas nożyczek do serwisu i / lub ostrzenia prosimy dokonywać za pomocą Formularza Zlecenia Serwisu na naszej stronie internetowej.


Produkty KAI / KASHO prezentowane w serwisie www.kasho.pl oraz będące w ofercie naszej firmy są narzędziami i akcesoriami przeznaczonymi wyłącznie dla profesjonalistów i jako takie należy je traktować. Wszystkie narzędzia oraz akcesoria posiadające ostrza są klasyfikowane jako produkty "higieniczne".

Złote Zasady

Nigdy nie pożyczaj swoich nożyczek. Każdy stylista stosuje inne techniki strzyżenia i trzymania nożyczek, co powoduje, że w swoisty sposób nożyczki niemal "układają się" pod dyktando danej dłoni. Cięcie Twoimi nożyczkami przez inne osoby może doprowadzić do ich "rozregulowania" i już nigdy nie ułożą się do twojej dłoni, tak jak na samym początku użytkowania.
Pilnuj, by nożyczki nigdy nie spadły Ci na podłogę. Upadek nożyczek na twardą podłogę to w większości przypadków "poważna sprawa". W bardziej optymistycznym wariancie podczas uderzenia powstają różne zniekształcenia i deformacje. Nożyczki będą wymagały pełnej reanimacji w postaci przeprowadzenia kompleksowego serwisu (ustawianie, naginanie, wyważanie, ostrzenie, polerowanie, ewentualnie wymiana uszkodzonych elementów wymiennych i kondycjonowanie). W najgorszym scenariuszu mikro-uszczerbki czy nawet pęknięcia wykluczą wykonanie jakiejkolwiek naprawy i nożyczki trzeba będzie wymienić na nowe.
Szanuj swój sprzęt i nigdy nie tnij nożyczkami brudnych włosów. Brudne włosy są pełne kurzu, różnych mikrozanieczyszczeń, ziarenek piasku itp., które przechodząc przez ostrza twoich nożyczek doprowadzają do szybkiego zużywania się ostrzy i ich tępienia. W przypadku trafienia ostrzy na twardy element np.: ziarenko (nawet niewidoczne) piasku ostrza mogą ulec, zarysowaniom, mikropęknięciom oraz mogą powstać wyszczerbienia.
Pamiętaj, że profesjonalne nożyczki fryzjerski są przeznaczone wyłącznie do cięcia włosów. Nie eksperymentuj i nie tnij nimi, papieru, paznokci, tkanin itp. rzeczy, bowiem to prosta droga do uszkodzenia nożyczek, a już z pewnością przyspieszająca proces tępienia.
Dbaj o prawidłową konserwację, regularne czyszczenie, oliwienie i dezynfekowanie nożyczek, co przełoży się na wydłużenie ich żywotności i pozwoli utrzymać je w dobrej kondycji zapewniającej optymalny komfort pracy.
Przechowuj nożyczki w odpowiednich opakowaniach lub segregatorach i w suchych miejscach. Woda i wilgoć nie służą im podczas przechowywania. Ostrza nożyczek zawsze muszą pozostawać zamknięte.
Nożyczki stępione lub pracujące niepoprawnie zawsze oddawaj do naostrzenia i naprawy w profesjonalnym serwisie.

KUPUJ ORYGINALNE PRODUKTY KASHO!

Kupując nożyczki Kasho otrzymujesz spersonalizowany certyfikat autentyczności z indywidualnym kodem oraz hologramem.


Certyfikat Autentyczności

Dzięki karcie Kasho określanej przez nas jako „Certyfikat Autentyczności” z łatwością zidentyfikujesz nożyczki pochodzące od Kasho Polska, produkowane przez KAI Japan w Japonii.

Karta Certyfikat Kasho od czerwca 2016
karta od czerwca 2021 r.
Karta Certyfikat Kasho poprzednia
wzór wydawany do czerwca 2021 r.

Nożyczki kupione w Polsce rejestrowane są w bazie Kasho Polska. Niepowtarzalny numer karty przypisany jest do konkretnego modelu nożyczek. Zawsze możesz do nas zadzwonić, podać nr certyfikatu Kasho i dowiedzieć się jaki masz model nożyczek, czy nożyczki potrzebują regularnego serwisu i czy są oryginalne.

Pamiętaj! Ty też możesz zarejestrować swoje nożyczki na naszej stronie i odebrać specjalny rabat 15% na pierwszy serwis swoich nożyczek Kasho: zarejestruj swoje nożyczki

Jeśli masz wątpliwości dotyczące pochodzenia swoich nożyczek Kasho zadzwoń do nas: bezpłatna infolinia: 
801-KASHO-1  (801-52746-1)

Gdzie kupić oryginalne nożyczki Kasho? Listę naszych Partnerów znajdziesz tu: Autoryzowani Sprzedawcy Kasho.

UWAGA

USTAWA z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Art. 24.
Kto, za pomocą technicznych środków reprodukcji, kopiuje zewnętrzną postać produktu lub tak skopiowany wprowadza do obrotu, stwarzając tym możliwość wprowadzenia klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu, czym wyrządza poważną szkodę przedsiębiorcy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Dz.U. 1993 nr 47 poz. 211 - pobierz cały, ujednolicony tekst Ustawy Pobierz ujednolicony tekst ustawy

Jesteśmy zobowiązani, aby walczyć z podrabianiem towarów w imieniu wszystkich stylistów.

Jeżeli uważasz, że już ktoś sprzedał Ci parę fałszywych nożyczek Kasho, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 801-KASHO-1

Zlecenie Usługi Serwisowej

Warunki i Zasady Usługi Serwisowej dla produktów KASHO

I. Opis umowy

Niniejszy dokument reguluje zasady Usługi Serwisowej produktów marki KASHO (nożyczki, brzytwy, akcesoria).

II. Zakres umowy

Ta umowa wiąże niniejszym firmę DJR Polska Sp. z o.o. (zwaną dalej "KASHO") jako podmiot odpowiedzialny za kontakty pomiędzy Europejskim Centrum Serwisowym, a nabywcą produktu marki KASHO (zwanego dalej "Produktem") (zwanego dalej "Klientem") zgłaszającym Produkty i Klienta.

III. Umowa

Umowa ta opisuje prawa i zobowiązania Klienta oraz KASHO. Zapoznanie się i oznaczenie przez Klienta zapoznania się z niniejszym dokumentem oznacza, iż Klient akceptuje zasady realizacji usługi serwisowej i zobowiązuje się do jej przestrzegania.

IV. Autoryzacja Klienta i Rejestracja Produktu
  1. W celu rozpoczęcia realizacji usługi serwisowej, Klient zobowiązany jest nawiązać kontakt z Centrum Obsługi Klienta poprzez odpowiedni Formularz Zgłoszenia Serwisowego lub pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu 801-KASHO-1.
  2. Przy dokonywaniu zgłoszenia Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych, ważnych i kompletnych danych personalnych (na terenie Polski), o wypełnienie których jest proszony w Formularzu Rejestracji Produktu oraz w Formularzu Zgłoszenia Serwisowego. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian danych personalnych (np.: adresu, numeru telefonu, itd.), Klient zobowiązany jest do ich zgłoszenia do KASHO bezzwłocznie nie później niż w terminie 3 dni od ich powstania w formie telefonicznej lub pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie Klientowi przekazane e-mailem na adres podany w zgłoszeniu.
  3. Po otrzymaniu potwierdzenia Klient uprawniony jest do wysłania swojego Produktu do serwisu KASHO z powołaniem się na numer nadany przez KASHO.
V. Wysyłanie Produktów
  1. Produkt przeznaczony do wysłania do serwisu musi być zapakowany w oryginalne opakowanie firmy KASHO, w którym został zakupiony albo grube kartonowe pudełko z wypełnieniem zabezpieczającym przed wstrząsami i uszkodzeniami.
  2. KASHO nie odpowiada za uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego zapakowania Produktu.
  3. KASHO nie zwraca kosztów przesyłki Klientowi w przypadku organizacji przesyłki samodzielnie przez klienta.
  4. Po dokonaniu Usługi Serwisowej oraz po opłaceniu przez Klienta kosztu usługi i transportu, Produkt wysyłany jest na adres podany podczas dokonywania zgłoszenia Usługi Serwisowej. Serwisowane produkty wysyłane są wyłącznie na terenie Polski.
  5. Po zakończeniu Usługi Serwisowej KASHO może zwrócić produkt do Klienta w nowym opakowaniu zastępczym (innym niż oryginalne) jeżeli opakowanie, w którym produkt został dostarczony do serwisu, nie nadaje się do bezpiecznego odesłania sprzętu. KASHO zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów takiego opakowania zastępczego.
VI. Odpowiedzialność i Zobowiązania
  1. Ewentualne dodatkowe uwagi dla serwisu należy odnotować w polu „Komentarz do zlecenia”. Nie należy przesyłać do punktu serwisowego żadnych dodatkowych akcesoriów dołączonych do Produktu (torby, futerały, paski itp.). KASHO nie bierze odpowiedzialności za zaginione akcesoria. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy KASHO wyraźnie poprosi o przesłanie dodatkowych elementów.
  2. Po dostarczeniu Produktu do serwisu zostanie dokonana wstępna ekspertyza mająca na celu ustalenia koniecznego zakresu Usługi Serwisowej.
  3. W przypadku, gdy czynności serwisowe Produktu przekraczają zakres standardowej Usługi Serwisowej, KASHO powiadomi o tym fakcie Klienta, przedstawiając jednocześnie dalsze czynności serwisowe możliwe do przeprowadzenia. Klient zobowiązany jest w terminie 7 dni od daty otrzymania wiadomości wskazać na piśmie lub poprzez korespondencję mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. czy korzysta z przedstawionej oferty. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w terminie lub odpowiedzi negatywnej serwis KASHO może odesłać Produkt do Klienta i obciążyć Klienta kosztami transportu do i z punktu serwisowego oraz diagnozy w wysokości 147,60 PLN brutto.
  4. Serwis może odmówić usługi serwisowej w przypadku podrobionych produktów z logiem KASHO i/lub produktów, które zostały importowane/eksportowane niezgodnie z prawem i/lub produktów, które zostały nabyte niezgodnie z prawem.
  5. „Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DJR Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Przemyślu (37-700), ul. Lwowska 11,
    2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania usług serwisowych oraz odesłania Produktu oraz w celu przeprowadzenia ankiety oceniającej poziom serwisu i będą udostępniane Europejskiej Centrali KASHO – KAI Europe GmbH, Kottendorfer Strasse5, 42697 Solingen / Germany w celu zapisania ich na serwerze,
    3. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
    4. Podanie nam danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi wykonanie Usługi Serwisowej.
  6. Firma KASHO nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek uszczerbki dla interesów firm.
VII. Zakres Standardowej Usługi Serwisowej

Serwis KASHO w ramach zleconej Usługi Serwisowej zobowiązuje się do przeprowadzenia następujących czynności serwisowych powierzonego Produktu:

  • Starannej inspekcji i kontroli serwisowej,
  • Ostrzenie, polerowanie i ewentualne korekty błędów krawędzi,
  • Kontrola i ustawienia: balansu, stopera, regulacji docisku, ostrogi (jeżeli występuje),
  • Naprawy i / lub wymiany części w miarę potrzeb,
  • Sprawdzenie końcowe cięcia na sucho i na mokro,
  • Końcowej regulacji,
  • Czyszczenie, smarowanie i zapakowanie.
VIII. Opłaty serwisowe

Opłaty za Usługi Serwisowe obejmują koszty przesyłki oraz samej usługi.

  1. Przesłanie za pośrednictwem kuriera, ubezpieczonej do pełnej wartości przesyłki z Produktem od siedziby Klienta do Centrum Obsługi Klienta.
  2. Serwis wszystkich nożyczek KASHO (za wyjątkiem serii Damascus i Millennium) - 189,00 PLN brutto wraz z opłatą za zwrot gotowego Produktu do Klienta, ubezpieczoną przesyłką kurierską.
  3. Serwis nożyczek Kasho Damascus oraz Kasho Millennium – 199,00 PLN brutto wraz z opłatą za zwrot gotowego Produktu do Klienta, ubezpieczoną przesyłką kurierską.
  4. Usługa Serwisowa nożyczek innych niż Kasho marek, obejmująca wymienione w rozdziale VII czynności - 279,00 PLN brutto wraz z opłatą za zwrot do Klienta.
  5. Płatności są realizowane on-line za pośrednictwem operatora „Przelewy24” bez dodatkowych opłat dla Klienta. Płatności mogą być dokonane poprzez przelew on-line, kartą lub płatnościami mobilnymi.
  6. W przypadku płatności gotówką, kurierowi (za pobraniem) przy odbiorze gotowego Produktu, zostaje naliczona dodatkowa opłata w wysokości 7,00 PLN brutto.

DJR Polska Sp. z o.o. na każdą płatność Klienta wystawia Fakturę VAT lub paragon, zgodnie z dyspozycją Klienta.

IX. Postanowienia inne
  1. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. W przypadku, gdy jakiekolwiek z postanowień zawartych w tej umowie stanie się nieaktualne lub zostanie ogłoszone jako nieważne, pozostałe postanowienia umowy pozostają ważne.
  3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą zostać ogłoszone za pośrednictwem strony internetowej www.kasho.pl z oznaczeniem daty zmiany.
  4. W przypadku trwających Usług Serwisowych ich realizacja następuje na podstawie ważności postanowień niniejszej umowy z datą poprzedniej aktualizacji.
  5. Wszelkie spory majątkowe wynikające z niniejszej umowy lub powstałe w związku z nią, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby KASHO.
aktualizacja: czwartek, 14 kwietnia 2022
Serwis Kasho - zawsze niezawodny

Witamy w sekcji rejestracji produktu marki KASHO

Zarejestruj się i otrzymuj najświeższe informacje od KASHO!

Przy prawidłowo przeprowadzonej rejestracji, otrzymasz specjalny rabat 15% na pierwszy serwis Twoich nożyczek. Pamiętaj, że korzystając z usług autoryzowanego serwisu KAI Japan, masz gwarancję profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji Twoich nożyczek z zachowaniem opatentowanych technologii, wykorzystanych przy ich produkcji.

Brak rejestracji nie ogranicza praw wynikających z gwarancji, która obowiązuje po zakupie naszych produktów.

Pamiętaj, że korzystając z autoryzowanego serwisu Kasho, zachowujesz pełną „wieczystą” gwarancję na wady materiałowe Twoich narzędzi.

Rejestracja przebiega łatwo i szybko. Gwiazdki * oznaczają wymagane pola.

Cenimy prywatność naszych klientów. Nasza firma przetwarza przekazane informacje zgodnie z zasadami ochrony prywatności.

Pytania dotyczące rejestracji

Skąd mogę wiedzieć czy rejestracja zakończyła się pomyślnie?
Po pomyślnym zakończeniu rejestracji otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem / powitaniem. Jest ona wysyłana na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Wiadomość z potwierdzeniem / z powitaniem nie dotarła do mnie.
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem / powitaniem jest automatycznie wysyłana na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli nie nadejdzie ona w ciągu 24 godzin, może to oznaczać, że wprowadzony adres e-mail jest nieprawidłowy. Sprawdź na wszelki wypadek czy nasz mail nie trafił do Twojej skrzynki ze spamem.

Nie mogę znaleźć swojego modelu na stronie do rejestracji.
Zarejestrować można tylko te produkty, które są na stronach Kasho.pl. Jeśli Twój produkt jest nowy lub niedawno go kupiłeś, a nie znajdujesz go na stronach Kasho skontaktuj się z nami: info@kasho.pl.

Zarejestruj swój produkt


Wybierz typ:*
Typ brzytwy:
Model nożyczek:
Rozmiar nożyczek (cale):
Kształt nożyczek:
nożyczki prostenożyczki offsetowe
Data zakupu sprzętu:
 / 
 / 
Certyfikat:
Salon / Firma:
Właściciel:*
Telefon:
E-mail:*
Weryfikacja:
CHOOSE SMART,  CHOOSE WELL,  CHOOSE KASHO
Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookies
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej strony Kasho.pl. Jeśli odmówisz używania plików cookie, ta strona może nie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Akceptuj wszystko
Odrzuć wszystko
Dowiedz się więcej
Marketing
Zbiór technik mających na celu strategię handlową, a w szczególności badanie rynku.
Google
Akceptuj
Odrzuć
Facebook
Akceptuj
Odrzuć
Neustar
Akceptuj
Odrzuć
Analityka
Narzędzia służące do analizy danych w celu pomiaru efektywności serwisu internetowego i zrozumienia jego działania.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć
Reklama
Jeśli wyrazisz zgodę, reklamy na stronie zostaną dostosowane do Twoich preferencji.
Google Ad
Akceptuj
Odrzuć